16 Ekim 2011 Pazar

Herkese Merhaba,
Uzun zamandır yeni blog açma hevesindeydim bu gün ön hazırlıklarımı yaptım ve karşınızdayım :)
Yeni doğum yapmam nedeniyle uzun iş hayatının ardından evimde istirahatteyim.
Bebeğimle ilgilenmekten vakit nasıl geçiyor inanın bilmiyorum ama halimden  şikayetçi olduğum söylenemez :P Bu durum aslında ev hanımlığında da yeni tecrübeler kazanmama neden oldu yemek yapma deneyimlerim arttı :) Yeni tatlar keşfetmeyi,misafir sofraları hazırlamayı çok seviyorum.Bende vakit  buldukça resimli yemek tariflerimi ve değişik dekorasyon , moda ile ilgili resimleri yayınlayacağım umarım paylaşımlarımı beğenirsiniz.

4 yorum:

mavii dedi ki...

hayırlı olsun elifcim :) yeniden aramıza holgeldin paylaşımlarını merakla bekliyoruz sevgiler:)

Unknown dedi ki...

aman efendimm hoşgeldiniz. blogun hayırlı uğurlu olsun canım ayrıca sayfanın renklerine bayıldım.
hemen gezinmeye başlıyorummm

elifcelezzet dedi ki...

hoşbulduk mavimm tşk ederim .

elifcelezzet dedi ki...

hoşbulduk kibele :) saol cnm tşk ederimm